Module

Modulele aplicației IntegraCity

Soluții pentru eficientizarea organizării interne a instituției și a relației cu cetățeanul

Managementul Documentelor

O soluția digitală propusă pentru procesul de gestionare, distribuire și administrare a documentelor, o alternativă eficientă pentru înlocuirea metodelor tradiționale.

Avize/Autorizații

Modulul permite emiterea și gestionarea avizelor și autorizațiilor necesare într-un mod mult mai eficient și mai centralizat, asigurând conformitatea cu reglementările legale.

Managementul Resurselor Umane

Permite gestionarea eficientă a resurselor umane într-o organizație. Acesta integrează și automatizează diverse procese de HR, oferind funcționalități care optimizează gestionarea personalului.

Managementul Flotei Auto

Există posibilitatea gestionării flotei de vehicule, monitorizarea km parcurși, gestionarea costurilor și a cheltuielilor și monitorizarea stării vehiculelor.

Formulare Electronice

Cetățenii au posibilitatea de a transmite online către primărie diverse cereri, inclusiv cele necesare pentru obținerea de certificate fiscale, adeverințe de rol, autorizații și alte documente.

Fișa medicală

Fișa medicală digitală este un instrument centralizat care stochează electronic istoricul medical al pacienților, incluzând diagnostice, tratamente, analize și intervenții.

Istoric medical

Ține cu ușurință evidența tuturor consultațiilor și investigațiilor, având acces rapid la diagnostice, tratamente prescrise, analize și evoluția stării de sănătate a pacienților.

Programări Online

Cetățenii au posibilitatea să-și programeze online consultațiile printr-o platformă digitală intuitivă și accesibilă, care le permite să aleagă data și ora convenabilă, precum și să selecteze medicul specialist dorit.

Modul Laborator

Gestionează determinările imunologice și microbiologice, permite întocmirea proceselor verbale de prelevare și emiterea referatelor de necesitate anuale, optimizând fluxurile de lucru în laborator.

Chat

Facilitează comunicarea internă între angajați prin funcționalități precum mesagerie în timp real, canale dedicate pentru diferite echipe, partajarea rapidă a documentelor și căutare în conversații.

Calendar

Permite gestionarea eficientă a programărilor și întâlnirilor prin crearea și organizarea evenimentelor, trimiterea de invitații, notificări pentru termene limită și integrarea cu alte aplicații.

Achiziții

Facilitează gestionarea proceselor de achiziții prin crearea și monitorizarea cererilor de ofertă, evaluarea furnizorilor, gestionarea contractelor și raportarea cheltuielilor.

Managementul Fondurilor Europene

Modulul permite analiza ghidurilor de finanțare europene și gestionarea completă a programelor de finanțare accesate de către instituție.

Modul Farmacie

Modulul dedicat gestionării farmaciei reprezintă un sistem conceput pentru a revoluționa și optimiza fiecare aspect al activității desfășurate.

Statistică și informare în Sănătate publică

Platforma permite agregarea și generarea de statistici esențiale pentru monitorizarea și analiza datelor de sănătate publică, facilitând alocarea optimă a resurselor.

Adeverințe

Modulul va realiza raportarea periodică conform indicatorilor introduși de către utilizator, va semnaliza depășiri ale perioadelor de verificare ale instalațiilor și subansamblelor, etc.

Întreținerea clădirilor

Modulul va realiza raportarea periodică conform indicatorilor introduși de către utilizator, va semnaliza depășiri ale perioadelor de verificare ale instalațiilor și subansamblelor, etc.